Lipunmyyntiohjeet

Putoamisen anatomia 7.2.2024

 

Erikoisnäytöksen liput tulevat myyntiin R&A:n lippukauppaan 24.1. kello 12.00. 

 

Jos sinulla on ongelmia lippusi kanssa, laita sähköpostia osoitteeseen liput@hiff.fi.

 

 

R&A SPRING BREAK -SARJAKORTIT

HURMIO (sis. 5 lippua) 55 €

Sarjakortti on käytännössä koodi, jolla pääsee lunastamaan sarjakortin mukaisen määrän näytöslippuja festivaalille. Sarjakortti ei siis yksinään oikeuta sisäänpääsyyn elokuviin, vaan sarjakortilla tulee lunastaa lippu tai liput valitsemaansa näytökseen ennen sen alkua. Kaikkia sarjakortin lippuja ei tarvitse lunastaa kerralla.

 

KULTTUURIETU

Kulttuuriedulla voi ostaa tukinäytöslippuja. 

Tietoa hyväksymistämme kulttuurieduista löydät lippuinfon “Maksutavat”-osiosta.

PYÖRÄTUOLIPAIKAT, AVUSTAJALIPUT & ESTEETTÖMYYS

Esteettömiin saleihin myydään erillisiä pyörätuolilippuja. Pyörätuolilippuja voi ostaa niin verkkokaupasta kuin R&A lipunmyyntipisteistä.

Avustusta tarvitsevan henkilön avustaja voi lunastaa oman, ilmaisen lippunsa verkkokaupasta tai R&A-lipunmyyntipisteeltä. Avustajalippu tulee lunastaa ennen näytöksen alkamista.

Huom! Loppuunmyytyyn näytökseen ei ole mahdollista lunastaa avustajalippua.

Lue lisää esteettömyydestä ja saavutettavuudesta: hiff.fi/info/saavutettavuus.

OHEISTUOTEMYYNTI

Tukinäytösten lisäksi on mahdollista ostaa R&A digitaalinen joulutervehdys (10 €).

Ostoksille täältä.

MAKSUTAVAT

Verkkokauppa

  • Verkkopankkitunnukset (Nordea, Osuuspankki, Danske Bank, Aktia, Säästöpankki, POP Pankki, S-pankki, Handelsbanken ja Ålandsbanken)
  • Visa- ja Mastercard-kortit
  • Smartum!
  • ePassi

R&A-lipunmyyntipiste

  • Visa- ja Mastercard-kortit
  • ApplePay-sovellus
  • SmartumPay-sovellus
  • Edenred Virike -kortti
  • ePassi
  • Smartum-, Edenred- ja Tyky-kulttuurisetelit

Emme ota käteistä vastaan ja suosittelemme lähimaksun käyttöä.

USEIN KYSYTTYJÄ KYSYMYKSIÄ

// Ostin lipun/sarjakortin verkkokaupassa, mutta en ole saanut sitä sähköpostiini. Mitä tehdä?

Tarkista ensin sähköpostisi roskapostikansio siltä varalta, että lippu tai sarjakortti on päätyneet sinne. Lipun tai sarjakortin pitäisi saapua sähköpostiisi heti maksun jälkeen, kuitenkin viimeistään 15 minuutin kuluttua ostosta.

Jos olet tarkistanut roskapostikansion, odottanut 15 minuuttia ja ostamaasi lippua/sarjakorttia ei vieläkään kuulu, ota meihin yhteyttä sähköpostitse: liput@hiff.fi. Lisää viestiin nimesi ja kuitistasi löytyvä tilausnumero (2 kirjainta ja 8 numeroa).

 

// Maksutapahtuma veloitettiin minulta virheellisesti kaksi kertaa. Miten saan liikaa veloitetun summan takaisin?

Ota meihin yhteyttä sähköpostitse: liput@hiff.fi ylimääräisen veloituksen palautusta varten. Lisää viestiin nimesi ja kuitit tuplasti veloittuneesta maksusta (kuitti tai screenshotit verkkopankista).

// Tarvitsen avustajan mukaan näytökseen, miten toimin?

Jos sinulla on tarvetta avustajalle, voit tulla elokuviin avustajasi kanssa. Avustajalle tulee hankkia ennen näytöstä oma maksuton avustajalippu. Avustajan oman lipun voi hankkia verkkokaupasta tai lipunmyyntipisteeltä.

Loppuunmyytyihin näytöksiin ei valitettavasti ole mahdollista saada avustajalippua.

Riviera Kalliossa järjestettäviä brunssinäytöksiä koskevissa avustajalippuasioissa ks. toimintaohjeet osoitteesta: rivieracinemas.fi/info/

 

// Valitsemani näytös on loppuunmyyty, mutta pyörätuolipaikkoja on vielä vapaana. Voinko ostaa sellaisen?

Tottakai voit ostaa vapaana olevan pyörätuolipaikan, jos käytät pyörätuolia.

Jos et käytä pyörätuolia, niin et voi ostaa paikkaa, vaikka se olisi viimeinen vapaana oleva paikka.

 

// Voiko loppuunmyytyihin näytöksiin vapautua lippuja?

Loppuunmyytyihin näytöksiin saattaa vapautua lippuja myyntiin 30 minuuttia ennen näytöstä, mutta vapautumisesta ei ole takeita. Lippuja voi vapautua myös muina ajankohtina. Isommasta lippujen vapautumisesta ilmoitamme aina somekanavissamme, jotka kannattaa ottaa seurantaan. Mikäli lippuja vapautuu, ne tulevat myyntiin R&A:n verkkokauppaan ja lipunmyyntipisteille. 

 

// Ostin näytöslipun, mutta en pääsekään näytökseen. Voinko palauttaa lippuni tai vaihtaa sen toiseen näytökseen?

Maksetuilla ja lunastetuilla lipuilla ei ole vaihto- tai palautusoikeutta. Lipun palautus tai vaihto näytöksestä toiseen ei siis ole mahdollista, mutta voit tietenkin tiedustella pääsisikö esimerkiksi joku läheisistäsi käyttämään lippusi. 

// Haluan varata lippuja. Miten toimin?

Rakkautta & Anarkiaa -festivaali on luopunut edellisvuosina käytössä olleesta varauskäytännöstä, eli lippujen varaaminen ei ole mahdollista.

YHTEYSTIEDOT

Tarkistathan ensin usein kysyttyjen kysymysten osion ennen yhteydenottoasi.

Sujuvan asiakaspalvelun varmistamiseksi, toivomme yhteydenottoa ensisijaisesti sähköpostitse. Sisällytä viestiisi lipunostajan nimi, mitä asiasi koskee ja mieluusti myös tilausnumero.

Sähköposti: liput@hiff.fi